Είναι η ιστοσελίδα www.allazorevma.gr, η οποία γεννήθηκε τον Οκτώβριο χάρη στην πρωτοποριακή ιδέα της ελληνικής εταιρίας παροχής ενεργειακών υπηρεσιών “Clarus” αλλά και φυσικά χάρη στον ανταγωνισμό που αναπτύσσεται ανάμεσα στη ΔΕΗ και τους ανεξάρτητους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας.
Το “Business Energy” παρουσιάζει την ιστοσελίδα www.allazorevma.gr που δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες της χωρίς κανένα αντίτιμο να συγκρίνουν τις τιμές ρεύματος ανάμεσα σε οκτώ προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ.
Μέσα στον μήνα οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν και τη δυνατότητα να υποβάλλουν on line αίτηση, χωρίς κόστος και ταλαιπωρία προκειμένου να αλλάζουν προμηθευτή ρεύματος.
Η ιστοσελίδα www.allazorevma.gr ξεκίνησε να στήνεται από το καλοκαίρι του 2015. Όπως λέει στο “Business Energy” ο πρόεδρος της κ. Αθανάσιος Γκίκας “όταν τον τον Ιούλιο ήταν σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τους δανειστές, εμείς ήμασταν σίγουροι ότι μία από τις δεσμεύσεις που θα αναλάμβανε η χώρα μας θα ήταν το άνοιγμα της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Στρωθήκαμε στη δουλειά και έτσι, την 1η Οκτωβρίου βγήκε στο διαδίκτυο η σελίδα”.
Ο κ. Γκίκας εργάστηκε στην ΔΕΗ την περίοδο 1980-1989. Από το 1989 έως το 2005 ήταν σύμβουλος επιχειρήσεων με την Accenture και αργότερα με την KPMG, όπου η δραστηριότητά του επικεντρώθηκε στους κλάδους της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών. Είναι διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και έχει πτυχίο MBA από το Columbia Business School (New York), όπου σπούδασε με χορηγία του ιδρύματος Fulbright.
“Από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα, έχουν κάνει σύγκριση τιμών ανάμεσα στους οκτώ προμηθευτές 14.000 καταναλωτές”, λέει και περιγράφει τον τρόπο λειτουργίας της ιστοσελίδας: “Έχουμε μία διαδικασία τιμοληψίας σε εβδομαδιαία βάση και κάθε Παρασκευή, κάνουμε ανανέωση των τιμολογίων”. Μία από τις καινοτομίες της διαδικασίας είναι πως τα αποτελέσματα από τη σύγκριση βγαίνουν σε ετήσια ποσά, απόλυτο αριθμό, εξοικονόμησης. Για την ακρίβεια ο επισκέπτης δίνει on line την ετήσια κατανάλωση του και τον τύπο του τιμολογίου και σε κλάσματα δευτερολέπτου έχει τα φθηνότερα τιμολόγια της αγοράς με βάση το προφίλ που δήλωσε.
“Σε χώρες της Ε.Ε. όπου οι αγορές ηλεκτρικής ενέργειας έχουν ανοίξει, η πλειοψηφία των καταναλωτών αλλάζουν προμηθευτή μέσα από τέτοιες εξειδικευμένες ιστοσελίδες. Στη Γερμανία το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 75%, ενώ αντίστοιχοι brokers υπάρχουν στην Ιταλία, τη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία”, όπως περιγράφει.
Σύμφωνα με τον κ. Γκίκα, φέτος περί τους 80.000 με 100.000 καταναλωτές θα αλλάξουν προμηθευτή και για την ακρίβεια, όπως σημειώνει, θα αφήσουν τη ΔΕΗ.
Ο κ. Γκίκας, κάνει επίσης γνωστό ότι η εταιρία του θα βγει σύντομα στην πλατφόρμα indigogo όπου θα αναζητήσει μικρή χρηματοδότηση από όσους πολίτες πιστεύουν σε αυτήν την επιχειρηματική ιδέα. Πρόκειται ουσιαστικά για τη μέθοδο του crowd funding, όπου οι όσοι θεωρούν ότι η εταιρία τους ή η επιχειρηματική τους ιδέα προσφέρει στον κόσμο, ζητούν την εθελοντική χρηματοδότηση του.