Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η ηλεκτροκίνηση και οι Γερμανοί
Τρίτη, 28/08/2018

Οι Γερμανοί έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν πολύ θετικά την ηλεκτροκίνηση σε ότι αφορά τα επαγγελματικά οχήματα.

Τι έχουν κάνει λοιπόν:

Στις μεγάλες Εθνικές Οδούς (autobahns) έχουν αρχίσει να τοποθετούν καλώδια φόρτισης σε τμήματα, που το κάθε τμήμα έχει μήκος 20 χλμ. Τα επαγγελματικά ηλεκτρικά οχήματα έχουν αυτονομία γύρω στα 350 χλμ. Τα οχήματα αυτά έχουν στην οροφή τους ένα σύστημα κεραιών που εφάπτονται με τα ηλεκτροφόρα καλώδια. Κάτι σαν το σύστημα που διαθέτει ο Προαστιακός στη χώρα μας.

Συνδέοντας λοιπόν για 20 χλμ. τις «κεραίες» με τα ηλεκτροφόρα καλώδια, οι μπαταρίες των επαγγελματικών αυτοκινήτων φορτίζουν γύρω στο 80%. Σε συνδυασμό με την υποχρεωτική στάση, που σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια της στάσης, οι μπαταρίες ξαναφορτίζονται μέσω των σταθερών παροχών (πρίζες), οι Γερμανοί έχουν αρχίσει να δείχνουν το δρόμο στην ηλεκτροκίνηση των επαγγελματικών οχημάτων με έναν τρόπο που λύνει το θέμα των πολλών στάσεων για τη φόρτιση των μπαταριών.

Να θυμίσουμε ότι στη Γερμανία οι οδηγοί των μεγάλων επαγγελματικών οχημάτων οδηγούν για 4,30 ώρες. Ακολουθεί υποχρεωτική στάση 45 λεπτών και μετά πάλι οδήγηση για 4,30 ώρες.

Μετά από από τον δεύτερο κύκλο είναι υποχρεωτική ξεκούραση 8 ωρών.

Που σημαίνει ότι μετά από ένα 8ωρο οι μπαταρίες είναι φορτισμένες 100% πριν ξεκινήσουν για τον προορισμό τους.  

CYPGASTECH 2018-300x250.jpg