Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Audi RS Q3 2.5 TFSI Quattro S tronic
Bολίδα με άρωμα SUV
Ο μπλε χρωματισμός, Ascari blue metallic, τραβάει σαν μαγνήτης τα βλέμματα. Μπορεί να είσαι «κολλημένος» ώρες και να χαζεύεις την πιο γρήγορη σιλουέτα της οικογένειας Q3.
Πέμπτη, 19/05/2016

Ο μπλε χρωματισμός, Ascari blue metallic, τραβάει σαν μαγνήτης τα βλέμματα. Μπορεί να είσαι «κολλημένος» ώρες και να χαζεύεις την πιο γρήγορη σιλουέτα της οικογένειας Q3.

Φυσικά δεν είναι μόνο το χρώμα. Είναι η μια μεγάλης διαμέτρου εξάτμιση, οι ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών (255/40 οι διαστάσεις των ελαστικών) και φυσικά η μαγική λέξη Quattro (που αναγράφεται χαμηλά στις πόρτες των πίσω επιβατών) τεχνολογία η οποία άλλαξε τόσο το χάρτη της καθημερινής οδήγησης, όσο και των αγώνων.

Είναι και και αυτή η μαύρη μάσκα με το λογότυπο RS που σου ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τη διάθεση.

Όλη αυτή η εικόνα, «λειτουργεί» σαν να σε προκαλεί να γνωρίσεις έναν κόσμο διαφορετικό.

Διότι όπως και να το κάνουμε το RS Q3 κινείται σε άλλη διάσταση.

Μπορεί να υπάρχει ακόμα μια πιο ισχυρή έκδοση, η RS Q3 Performance με 367 ίππους, αλλά τώρα μπήκαμε σε λεπτομέρειες.

Επιστροφή στο RS Q3.

Ανοίγεις τη βαριά πόρτα και εισέρχεσαι σε περιβάλλον που συνδυάζει ποιότητα, σπορ ύφος, εξοπλισμό.

Με το που θα καθίσεις στη θέση του οδηγού, χαμογελάς καθώς έχεις αντικρύσει το κοντέρ με την ένδειξη 300 χλμ./ώρα.

Βρίσκεσαι κατευθείαν στο θέμα.

Ρυθμίζεις τα ηλεκτρικά δερμάτινα καθίσματα, πιέζεις το μπουτόν και ο ήχος με τον οποίον έρχεται στη ζωή ο κινητήρας σε γεμίζει με διάθεση.

Δε χρειάζεται να είσαι μυημένος στους αγώνες, ή εραστής της ταχύτητας για να σε ενθουσιάσει ο μπάσος ήχος του 5κύλινδρου μοτέρ των 2.5 λίτρων turbo ισχύος 340 ίππων με απευθείας ψεκασμό, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους.

Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με 7-τάχυτο κιβώτιο S-tronic με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.

Οι αναρτήσεις φέρουν για μπροστά γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια αλουμινίου. Για πίσω πολλαπλών συνδέσμων “four link” .

Τα φρένα αεριζόμενοι δίσκοι με 8πίστονες δαγκάνες, διαμέτρου 365 χλστ. για μπροστά και 310 χλστ. για πίσω, και το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση που αναλόγως της ταχύτητας «βαραίνει» με 2.7 στροφές απ’ άκρη σε άκρη.

Μετακινείς τον επιλογέα με τις ενδείξεις RS στη θέση D και ξεκινάς.

Λίγο το μυαλό σου να ταξιδεύει, ή την προσοχή σου να την έχει αποσπάσει το πρόσωπο του διπλανού καθίσματος, νομίζεις ότι οδηγείς την πιο απλή έκδοση του Q3.

Τόσο φιλικό είναι.

Όμως μόλις οι στροφές ανέβουν το θηρίο δεν αργεί να εμφανιστεί.

Όλα πλέον αλλάζουν.

Τα χρώματα στους δρόμους, οι σιλουέτες των αυτοκινήτων, των ανθρώπων, ενώ οι δρόμοι στενεύουν μπροστά σου.

Τότε είναι η στιγμή που η παράσταση αρχίζει, καθώς το RS Q3 βρίσκεται στο στοιχείο του.

Κέφι να υπάρχει, αλλά και ικανότητα για να χειριστείς αυτό το προϊόν από το Ίγκολσταντ με σήμα τους τέσσερις κύκλους, που για τα πρώτα 100 χλμ. από στάση τα χρονόμετρα σταματούν στα 4.8 δευτ. (τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Όσο για την κατανάλωση μπορεί οι τιμές να ξεπερνούσαν τα 11 λίτρα /100 χλμ. αλλά θεωρούμε ότι όποιος επιλέξει το RS Q3 το μόνο που δεν θα «προσέχει» θα είναι η κατανάλωση.

Διότι μερικά αυτοκίνητα, όπως και να το κάνουμε, τα επιλέγεις με διαφορετικές παραμέτρους.

Να σημειώσουμε και κάτι ακόμα. Μπορεί οι 19 ιντσών ζάντες να ταιριάζουν με το αμάξωμα, αλλά εμείς θα «αφήναμε» τις βασικές διαστάσεις ελαστικών 235/50-18 που ταιριάζουν πιο πολύ στους «βομβαρδισμένους» ελληνικούς δρόμους, ενώ θα θέλαμε περισσότερη αίσθηση από το τιμόνι σε όλο το φάσμα των χλμ.

Στο δια ταύτα λοιπόν, το RS Q3 δείχνει με έναν διαφορετικό τρόπο αυτό που η Audi πρεσβεύει. Τη sport φιλοσοφία μέσα από την τεχνολογία, αλλά και από μια διαφορετική γκάμα μοντέλων, κλείνοντας με νόημα το μάτι σε όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο με τέτοιες καταβολές, που όμως δεν συγκινούνται από hatchback, coupe ή sedan αμαξώματα.

Σίγουρα το RS Q3 θα χαρίσει στον ευτυχή κάτοχο μοναδικές στιγμές πίσω από το τιμόνι, όπως και να κινείται, γιατί η ευχαρίστηση που θα νιώθει να είναι διαφορετική μέρα με τη μέρα.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 69.200 ευρώ, αλλά ποιος ξέρει με το νέο φορολογικό σύστημα το RS Q3 μπορεί να έρθει πιο «κοντά».

www.motori.gr

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Nέο Audi A5 Coupe
του Κώστα Χαριάτη Η Audi μετά από εννέα χρόνια, παρουσιάζει επισήμως την 2η γενιά του A5, έχοντας ως στόχο την ...
Alfa Romeo Stelvio
του Κώστα Χαριάτη Η Alfa Romeo είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο SUV, με την ονομασία Stelvio, η ...
SEAT Ateca
Το νέο SEAT Ateca «βλέπει» εκεί που το μάτι του οδηγού δε φτάνει, μέσα από τα τεχνολογικά συστήματα Park ...
Lexus LC 500
Το ντεμπούτο του επί γερμανικού εδάφους έκανε το νέο Lexus LC 500, το οποίο εμφανίστηκε στον ετήσιο 24ωρο αγώνα ...
BMW M6 Coupe Celebration Edition
του Κώστα Χαριάτη Στo πλαίσιo του εορτασμού της συμπλήρωσης 100 ετών, η BMW συνεχίζει την έκδοση “ειδικών” μοντέλων. Τελευταίο της τέκνο, ...
Fiat Tipo
Μπορεί το νέο Fiat Tipo να μας συστήθηκε αρχικά ως sedan, ωστόσο το αναμένουμε με πεντάθυρο hatchback και station ...
SEAT Ateca
Η ισπανική μάρκα ήταν ένας από τους λίγους κατασκευαστές που δεν είχαν δηλώσει παρουσία μέχρι τώρα στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη ...
Nέο Honda Civic Type R
του Κώστα Χαριάτη Ένα είναι γεγονός, το 4ης γενιάς Honda Civic Type R δημιουργήθηκε για τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της σπορ ...
Toyota C-HR
Ακόμα δεν το έχουμε γνωρίσει καλά-καλά το C-HR και η Toyota κάνει τη μεγάλη έκπληξη. Eκτός από την έκδοση «δρόμου», ...
 
 
Το κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων στη Γερμανία με σκοπό να μειώσει χιλιάδες θέσεις εργασίας εξετάζει ο Όμιλος VolksWagen σύμφωνα με εκπροσώπους των εργαζομένων ...
Μια ολοκληρωμένη εμπειρία φόρτισης προσφέρει η ΔΕΗ στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, με την ενεργοποίηση του bluePass, της νέας υπηρεσίας της ΔΕΗ που με ...
Η BMW Group Korea ανακοίνωσε ότι εγκαινίασε τον χώρο στάθμευσης για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) μαζί με την GS Group και την ...
Εν αναμονή της αποκάλυψης του Renault 4 E-Tech electric που θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 14 Οκτωβρίου, η Renault αποκαλύπτει ...
Τρία χρόνια λειτουργίας και συνεχούς ανάπτυξης συμπλήρωσε η ΔΕΗ blue, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα που πλέον έχει παρουσία ...
Την ανανέωση της στήριξής της, ως Μέγας Χορηγός και Χορηγός Ονομασίας του ιστορικού θεσμού του EKO Acropolis Rally και για τη διετία 2026-27, ...
Στη σημερινή βιομηχανία φορτιστών EV, η έλλειψη αξιοπιστίας, οι περίπλοκες εμπειρίες φόρτισης για τους οδηγούς και η ανεπαρκής απόδοση επένδυσης (ROI) είναι τρεις ...
Η ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ΔΕΗ blue, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης και διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα και η ...
Με πρόσφατη ανακοίνωσή της, η JV Leapmotor International,ξεκινάει τις εξαγωγές στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους με 9 κράτη να είναι τα πρώτα ...
Ένα ηλεκτρικό βαν όπως το ETP3 της BYD, είναι ιδανικό για επαγγελματική χρήση και κίνηση σε αστικό περιβάλλον με την αυτονομία να φτάνει ...
Σε δοκιμαστική λειτουργία έθεσε σήμερα η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων την ηλεκτρονική εφαρμογή chargingcost.gr που αφορά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για ...
Η Ολυμπιακή Φλόγα των 33ων Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», ξεκίνησε το ταξίδι της με στόχο να καλύψει 5.202 χιλιόμετρα και 563 ναυτικά ...