Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Microsoft
Θα ενοποιήσει όλες τις εκδόσεις των Windows
Microsoft
Κυριακή, 27/07/2014

Η Microsoft πρόκειται να ενοποιήσει όλες τις εναλλακτικές εκδόσεις των Windows σε ένα ενιαίο λειτουργικό σύστημα, το οποίο θα καλύπτει «κάθε μέγεθος οθόνης» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Satya Nadella, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Η αποκάλυψη έγινε κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Microsoft. Πιο συγκεκριμένα, ο Nadella εξέφρασε την πεποίθηση ότι η επόμενη έκδοση των Windows θα αποτελεί συνένωση των τριών κύριων εκδόσεων του λειτουργικού συστήματος που υπάρχουν σήμερα.

Όπως σημειώνει το Verge, η Microsoft κατά το παρελθόν διέθετε πολλαπλές ομάδες που παρήγαγαν τις διάφορες εκδόσεις των Windows και φυσικά εργάζονταν ξεχωριστά η μία από την άλλη. Πλέον, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft αλλάζει την εν λόγω τακτική: θα υπάρχει μία ομάδα με κοινή αρχιτεκτονική.

Φυσικά, στην αναφορά του ο Nadella δεν διευκρίνισε τον τρόπο με τον οποίο θα ενοποιηθούν οι πλατφόρμες των Windows, Windows Phone και Xbox, ωστόσο τόνισε τα οφέλη τόσο για τους χρήστες όσο και για τους developers.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη από τον Απρίλιο η Microsoft είχε παρουσιάσει μια σειρά από developer tools τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τις περιβόητες «universal apps», δηλαδή εφαρμογές που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εναλλακτικές πλατφόρμες και συσκευές.

Σε ότι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου που έληξε τον Ιούνιο, η Microsoft κατέγραψε κέρδη 4,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων (έναντι 4,97 δισ. πέρυσι) , ενώ τα έσοδά της ανήλθαν στα 23,38 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 19,9 δισ. κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

Όπως συνέβη και με την περίπτωση της Intel, η μεγαλύτερη ζήτηση για νέους προσωπικούς υπολογιστές επηρέασε θετικά και τα έσοδα της Microsoft. Επιπλέον, η εταιρεία ανέφερε την πώληση 5,8 εκατομμυρίων συσκευών Lumia και 30,3 εκατομμυρίων «απλών» συσκευών. Η συνεισφορά της Nokia (δηλαδή του τμήματος που εξαγοράστηκε) στα έσοδα της Microsoft ήταν για το τρίμηνο 1,99 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σχετικά με το Surface δεν έγινε καμία ανακοίνωση για πωλήσεις πέρα από την συνεισφορά του τομέα κατά 409 εκατομμύρια δολάρια στα έσοδα της εταιρείας. Σε άλλους τομείς προϊόντων hardware αναφέρθηκαν οι πωλήσεις 1,1 εκατομμυρίων παιχνιδομηχανών Xbox κατά τη διάρκεια του τριμήνου, χωρίς να γίνεται διαχωρισμός σε Xbox One και Xbox 360.

Ιδιαίτερα κερδοφόροι αποδείχθηκαν και αυτό το τρίμηνο οι τομείς server και cloud υπηρεσιών. Η συνολική άνοδος των δύο τομέων ήταν 11% καταγράφοντας έσοδα 13,48 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Βελτίωση της ασφάλειας
Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε σήμερα το πρώτο βήμα του πλάνου της για επανασχεδιασμό της ασφάλειας κινητών συσκευών ...
Microsoft - ReGeneration
Περισσότεροι από 100 νέες και νέοι έτοιμοι για την εισαγωγή τους στην αγορά εργασίας μετά από την εκπαίδευση και ...
Στρατηγικό Πρόγραμμα από Microsoft & Endeavor Greece
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το ScaleUp for Positive Impact, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης για νεοφυείς επιχειρήσεις που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στην ...
Τεχνολογία, ενέργεια, κεφαλαιαγορές και εκπαίδευση
Ο πόλεμος της Ουκρανίας «αναβίωσε» τη διατλαντική συμμαχία. Αλλά η σχέση μεταξύ των ΗΠΑ και των Ευρωπαίων συμμάχων τους ...
Future Leaders Skilling - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Άλλη μία πρωτοβουλία της Microsoft εστιασμένη σε δεξιότητες για εύρεση εργασίας ολοκληρώνεται σήμερα. Στόχος του σεμιναρίου Future Leaders Skilling, ...
Απείλησε με μήνυση τον κολοσσό του Μπιλ Γκέϊτς
Λίγο μετά μετά την ανακοίνωση της Microsoft ότι από τις 25 Απριλίου το Twitter δεν θα βρίσκεται πλέον στη διαφημιστική της ...
Microsoft-ReGeneration
Το DiGiYouth Initiative, αποτέλεσμα της σύμπραξης της Microsoft με το ReGeneration, προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης και απασχόλησης για νέες και ...
Η λύση θα διατίθεται από την 1η Ιανουαρίου 2023
Τη σταδιακή εφαρμογή της λύσης EU Data Boundary (Όριο Δεδομένων στην ΕΕ), από την 1η Ιανουαρίου 2023, ανακοίνωσε η ...
Ημιαγωγοί-Παραγωγή
Οι στόχοι εκπομπών που επιβάλλονται από εταιρείες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη αναγκάζουν τους κατασκευαστές σε άλλα μέρη του ...
 
 
Η LG Electronic, συμμετέχει στη 37η Έκθεση Ηλεκτρικών Οχημάτων στο COEX στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, από τις 23 έως τις 26 Απριλίου. ...
Στην πρωτοβουλία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, Upcell Alliance εντάσσεται, η Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia, με στόχο να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ...
Η Google ανακοινώνει σήμερα τη νέα πρωτοβουλία της αναφορικά με την εκπαίδευση σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα (AI Skilling Initiative in Greece), ...
Σύμφωνα με την έκθεση της FutureSource Consulting, η Samsung Electronics διατηρεί την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά soundbars για δέκα συναπτά χρόνια, ...
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσία της Active Energy Solutions στη «Renewable EnergyTech», εμπορική έκθεση που αποτελεί κόμβο ανάπτυξης για την πράσινη & ...
Η LG Electronics ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη νοτιοκορεατική αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων Josun Hotels & Resorts Co., προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ...
Την τεχνολογική της υπεροχή στις οθόνες οχημάτων θα προβάλει η LG στην επερχόμενη Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών στο Λας Βέγκας. Ο κορεάτικος κολοσσός δημιούργησε ...
Με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών με νεοφυείς επιχειρήσεις, πανεπιστήμια και ερευνητικούς φορείς
Έχοντας στο επίκεντρο τη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός διευρυμένου οικοσυστήματος γνώσης και καινοτομίας στον κλάδο της ενέργειας, ο ΔΕΣΦΑ δημιουργεί το Desfa ...
Την Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμο το νέο λογισμικό της Apple, το iOS 17 σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.  Η εταιρεία ανακοίνωσε για ...
Alpha Bank
Στις ευκαιρίες αλλά και τους κινδύνους που προκύπτουν από την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην αγορά εργασίας και την ευρύτερη ...
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 4 Ιουλίου 2023, η Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής για τα ευφυή πράσινα Data Center στο Ulanqab της Εσωτερικής Μογγολίας με ...
Παγκόσμια ημέρα video games
Το 2023 αναμφισβήτητα αποτελεί τη χρονιά των gamers, καθώς μετά από τις δυσκολίες που προκάλεσε η πανδημία στην παραγωγή παιχνιδιών, έφτασε η στιγμή ...