Στον 24ωρο αγώνα του Λε Μαν έκανε πρεμιέρα η βελτιωμένη από την Brabus Mercedes AMG S63 Cabriolet.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία πρόκειται για το ταχύτερο τετραθέσιο ανοιχτό μοντέλο στον κόσμο. Ο V8 twin-turbo κινητήρας της έχει αυξημένη χωρητικότητα από τα 5.461 κ.εκ. στα 5.912 κ.εκ.. Η ισχύς φτάνει τους 838 ίππους στις 5.400 σ.α.λ και η ροπή των 1.450 Nm δραστηριοποιείται μεταξύ των 2.500 και 4.500 σ.α.λ, ωστόσο για λόγους μακροζωίας του κινητήρα η μέγιστη ροπή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 1.150 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC και του αυτόματου 7-τάχυτου κιβωτίου, το οποίο προσφέρει και paddles πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές των σχέσεων.
Ας περάσουμε όμως το πιο «καυτό» κομμάτι της Mercedes AMG S63 Cabriolet Brabus, που δεν είναι άλλο από αυτό των επιδόσεων. Η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα, ενώ τα 100 χλμ./ώρα αναγράφονται στο κοντέρ μέσα σε μόλις 3,5 δευτ. και τα 200 χλμ./ώρα σε 9,4 δευτ. Στο αμάξωμα της έχουν τοποθετηθεί μαύρες σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών με κόκκινο περίγραμμα και ελαστικά διαστάσεων 255/35 εμπρός και 295/30 πίσω, ενώ έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. την απόσταση της από το έδαφος. Παράλληλα διαθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, όπως τα εμπρός σπόιλερ, ο πίσω διάχυτης με τις τετραπλές εξατμίσεις, η αεροτομή και τα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών.
Η Brabus «περιποιήθηκε» και το εσωτερικό της AMG S63 Cabriolet, τοποθετώντας αλουμινένια πεντάλ, ταχύμετρο με ένδειξη 400 χλμ./ώρα, δερμάτινο σαλόνι, φωτιζόμενα μασρπιέ με το λογότυπο της, το χρώμα του οποίου συγχρονίζεται με το φωτισμό της καμπίνας.
περισσότερα:
http://www.motori.gr/newsarticle/auto-news/mercedes-amg-s63-cabriolet-brabus-to-tahytero-tetrathesio-anoihto-montelo-ston