Την «τιμητική» τους στις προτιμήσεις των καταναλωτών συνεχίζουν να έχουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας η τιμή είναι τουλάχιστον κατά 30% χαμηλότερη από αυτή των επώνυμων προϊόντων. Αποτέλεσμα η αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο μέσο καλάθι να πλησιάζει πλέον στο 30%.
Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα σε δείγμα 2.100 νοικοκυριών του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την ευθύνη του καθηγητή κ. Γιώργου Μπάλτα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν αναβαθμιστεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Αναλυτικότερα, η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος, το 86% (από 95,5% στην περυσινή έρευνα) θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν καλύτερη τιμή. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην προκειμένη περίπτωση είχε αρνητική επίδραση η ανατίμηση ορισμένων προϊόντων στις τοποθετήσεις των καταναλωτών. Οι ανατιμήσεις αυτές έχουν περιορίσει τις διαφορές τιμών μεταξύ προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και επωνύμων προϊόντων, αν και η διαφορά παραμένει μεγάλη και αντιληπτή από τον καταναλωτή.
Στο θέμα της ποιότητας το 33,1% (35,7 πέρυσι) των ερωτηθέντων πιστεύει ότι είναι προϊόντα χειρότερης ποιότητας και το 60,4% (60,1% πέρυσι) ίδιας ποιότητας, ενώ μόνο το 6,5% (4,2% πέρυσι) τα θεωρεί ανώτερης ποιότητας από τις μάρκες των κατασκευαστών.
Το 36,1% (34,9% πέρυσι) του δείγματος βρίσκει τις συσκευασίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας χειρότερες, το 2,6% (1,8% πέρυσι) καλύτερες και το 61,3 (63,3% πέρυσι) εφάμιλλες με εκείνες των επωνύμων.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν χειρότερη φήμη σύμφωνα με το 39,3% (48,5% πέρυσι), ίδια φήμη σύμφωνα με το 56,4% (46,3% πέρυσι), ενώ το 4,3% (5,2% πέρυσι) του δείγματος θεωρεί ότι έχουν καλύτερη φήμη από τις μάρκες των γνωστών κατασκευαστών. Η βελτίωση είναι εμφανής, αν και παραμένει πολύ μικρό το ποσοστό όσων θεωρούν ότι έχουν καλύτερη φήμη.