Η «Διασυνδεσιμότητα» ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια του 15ου Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργανώνει κάθε χρόνο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το φετινό Συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 19 Φεβρουαρίου, με κεντρικά θέματα την αύξηση της διασυνδεσιμότητας της Αθήνας, την επισκόπηση του 2014, έτους σταθεροποίησης και ανάκαμψης, και τις αισιόδοξες προβλέψεις για την εξέλιξη της κίνησης το 2015.
Μετά από μία διαδρομή 15 χρόνων, το ετήσιο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών αποτελεί μια διεθνώς αναγνωρισμένη «καινοτομία» και είναι πλέον θεσμός στην αεροπορική αγορά της Αθήνας. Με βασικό στόχο την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του, το Συνέδριο αποτελεί ιδανική πλατφόρμα για την ουσιαστική συνεργασία στα ζητήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Το περιεχόμενο του συνεδρίου αντανακλά την ευρύτερη φιλοσοφία του αεροδρομίου να προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες συνεχή υποστήριξη και εργαλεία χρήσιμα στις αναπτυξιακές προσπάθειές τους, ιδιαίτερα στην εποχή της οικονομικής κρίσης.
Στο πλαίσιο του φετινού Συνεδρίου, πάνελ εκπροσώπων αεροπορικών εταιρειών με συντονιστή τον Ralph Anker, Chief Analyst του διεθνούς site anna.aero, συζήτησε τις προοπτικές της αεροπορικής αγοράς στο εσωτερικό και στο διεθνές περιβάλλον. Ο Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας IT&T του ΔΑΑ, παρουσίασε τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζει το αεροδρόμιο, ενώ τις νέες τάσεις και πρακτικές στην επικοινωνία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέλυσαν ο Γιώργος Φραγκάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Forestview και ο Jeff Howe του Wired Magazine. Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων Ευρώπης (ACI-Europe), Olivier Jankovec, «επικαιροποίησε» για τους παρευρισκόμενους τον παγκόσμιο χάρτη της διασυνδεσιμότητας. Τις θερμές ευχαριστίες του στις αεροπορικές εταιρείες εξέφρασε ο CEO του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης, για την εξαιρετική συνεργασία και τη δέσμευσή τους στην αγορά της Αθήνας που πέρυσι «έδωσε» εξαιρετικά αποτελέσματα και αισιόδοξα μηνύματα για τη συνέχεια.
Παράλληλα, όπως κάθε χρόνο, στο πλαίσιο του Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία και δυναμική που κατέγραψαν οι αεροπορικές εταιρείες κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα.
Για τους 180 παρευρισκόμενους από τις αεροπορικές εταιρείες και το αεροδρόμιο, το Συνέδριο και τις βραβεύσεις πλαισίωσε θεαματικά η… “Connie” (connectivity: διασυνδεσιμότητα), πρωταγωνίστρια του ψυχαγωγικού προγράμματος, που έδωσε μουσικό τόνο και ρυθμό στην αεροπορική αναδρομή και τις προοπτικές της νέας χρονιάς!