Η αντοχή της G-Class στο πέρασμα, των πάνω από 35 χρόνων, που βρίσκεται στη ζωή, οφείλεται στη διαχρονική της εικόνα, την οποία η Mercedes τόνωσε με μια διακριτική αισθητική ανανέωση, ενώ ταυτόχρονα φρόντισε να κάνει τους κινητήρες της αποδοτικότερους.
Με το καλοκαίρι να βρίσκεται προ των πυλών, η μόδα των εντόνων χρωμάτων έφτασε και στην παλέτα της G-Glass, στην οποία προστίθενται το έντονο κίτρινο, πορτοκαλί, πράσινο και κόκκινο.
Οι αλλαγές στο αμάξωμα των G 350 d και G 500 εντοπίζονται στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, με την πρώτη να διατίθεται πλέον με στάνταρτ 18-αρες ζάντες αλουμινίου ελαφρού κράματος, ενώ αμφότερες απέκτησαν οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 11,4 ιντσών.
Οι ισχυρότερες G 63 και G 65 AMG ενισχύουν τον off road χαρακτήρα τους με προστατευτικές ποδιές από ανοξείδωτο χάλυβα και σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών, αλλά και τον premium χαρακτήρα τους με δέρμα υψηλής ποιότητας στο εσωτερικό και διακοσμητικά ένθετα από ανθρακόνημα.
Τα νέα που φτάνουν για τους κινητήρες της G-Glass αναφέρουν 16% ενίσχυση της ισχύς με μείωση της κατανάλωσης, αλλά και τήρηση των προδιαγραφών ρύπων Euro 6.
Άφιξη έχουμε κάτω από το καπό της G500, καθώς μετά από την G 500 4x4², υποδέχεται με τη σειρά της τον V8 biturbo κινητήρα των 4.0 λίτρων με 422 ίππους και 610 Nm ροπής. Κερδισμένη βγαίνει και η G 350 d, καθώς πλέον από 211 αποδίδει 245 ίππους, ενώ η ροπή της πήρε προαγωγή από 540 στα 600 Nm, χάρη στο V6 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα.
Με την προσθήκη 27 επιπλέον ίππων η G 63 AMG μετράει πλέον 571 ίππους. Από την κορυφή της γκάμας η G 65 AMG κρατάει τα σκήπτρα με 630 ίππους και 1.000 Nm ροπής, αντλώντας δύναμη από τον V12 κινητήρα των 6.0 λίτρων.
Για τις εκτός δρόμους εξορμήσεις της η G-Class βασίζεται στη μόνιμη τετρακίνηση και την ανάρτηση με τα βελτιωμένα αμορτισέρ, ενώ όταν οι τροχοί της πατήσουν άσφαλτο αναλαμβάνουν τα επαναρυθμισμένα ESP, ASR και ABS.