Στροφή στην αγορά της Αιγύπτου για την Coffee Island, μετά την αποτυχία της επένδυση στην Κίνα.
Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της εταιρίας Αλέξανδρο Ζαπανιώτη, η αγορά της Κίνας, στην οποία η Coffee Island είχε ξεκινήσει συνεργασία με τοπικό όμιλο επιχειρήσεων με τη μορφή του master franchise, έδωσε τα αντίθετα δείγματα από τα αρχικά αναμενόμενα, με τις δύο πλευρές να καταλήγουν από κοινού στην απόφαση να διακόψουν τη συνεργασία τους λόγω των συνθηκών που έφερε η πανδημία.
Μετά από αυτή την αρνητική εξέλιξη η εταιρία στρέφεται στην αγορά της Αιγύπτου με τη μέθοδο του master franchise.
Αυτή τη στιγμή η επιχείρηση δραστηριοποιείται με 473 σημεία εστίασης εκ των οποίων τα 55 βρίσκονται στο εξωτερικό και σε αγορές όπως η Κύπρος, το Ηνωμένο Βασίλειο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ο Καναδάς και η Ρουμανία. Στην Ελλάδα η παρουσία της εντοπίζεται σε 52 νομούς και σε 97 πόλεις. Διατηρεί ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στη Βιομηχανική Περιοχή Πατρών και επεξεργάζεται ετησίως περί τους 1.400 τόνους καφέ στις ιδιόκτητες βιομηχανικές εγκαταστάσεις της.
Όπως επισημαίνει ο κύριος Ζαπανιώτης, επί του παρόντος η ζήτηση στα καταστήματα εμφανίζεται μειωμένη λόγω του ευρύτερου κύματος ακρίβειας που πλήττει την αγορά.
"Τον περασμένο Δεκέμβριο επιδιώξαμε να φέρουμε καφέ από τη Βραζιλία. Αντί του ποσού των 1.200 ευρώ που πληρώναμε για το φορτίο, κληθήκαμε να καταβάλουμε 15.000 ευρώ", ανέφερε.
Το 2021 ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ανήλθε στα 36,8 εκατομμύρια ευρώ έναντι 35,5 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν το 2020 με την κερδοφορία της προ φόρων από τα 4,1 εκατ. ευρώ του 2020 να αγγίζει και πάλι τα 4 εκατ. ευρώ το 2021.