Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΕΟΤ και Mastercard: Στρατηγική συνεργασία για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού
Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
Παρασκευή, 10/11/2023

Στην υπογραφή κειμένου συνεργασίας προχώρησαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Mastercard, επεκτείνοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνεργασία τους τα τελευταία χρόνια και ανοίγοντας νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες, με στόχο την προώθηση και την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.  

Η υπογραφή του κειμένου συνεργασίας έγινε στο πλαίσιο του World Travel Market London από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, και τον Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτη Πολύδωρο και περιλαμβάνει τέσσερις βασικούς πυλώνες: 

  • την υλοποίηση ενεργειών συνδιαφήμισης,  
  • την αναβάθμιση της εφαρμογής Visit Greece, ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον επισκέπτη   
  • την παροχή δεδομένων ταξιδιωτικών trends, μέσω της πλατφόρμας Tourism Insights που θα οδηγήσουν στην ακόμα καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών 
  • τη διερεύνηση από κοινού της συμμετοχής του ΕΟΤ στο Mastercard Tourism Innovation Hub, μίας πρωτοβουλίας της Mastercard που στοχεύει στην προώθηση της καινοτομίας και της βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα.  

Σε συνέχεια της υπογραφής του μνημονίου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε: «Ο ΕΟΤ για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στις συνεργασίες του με τον ιδιωτικό τομέα. Η υπογραφή του κείμενου συνεργασίας επιβεβαιώνει την στρατηγική σχέση του ΕΟΤ με την Mastercard και ανοίγει νέους δρόμους για τον ελληνικό τουρισμό διεθνώς. Η επένδυση στην καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες και τα στατιστικά δεδομένα αποτελούν αποφασιστικής σημασίας παράγοντες για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η συνεργασία μας αυτή αποτελεί εγγύηση για τα αποτελέσματα που θέλουμε να φέρουμε στον ελληνικό τουρισμό στο άμεσο μέλλον». 

Από την πλευρά του, ο Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτης Πολύδωρος, δήλωσε: «Για εμάς στη Mastercard, η στήριξη του ελληνικού τουρισμού αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, με γνώμονα τη σημασία του ως πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Με μεγάλη μας χαρά διευρύνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να προσφέρουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία της Mastercard στην ανάλυση δεδομένων, για να συμβάλουμε στη μετάβαση του ελληνικού τουρισμού στη νέα ψηφιακή εποχή». 

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Η Mastercard, για 5η συνεχή χρονιά, θα είναι ο μεγάλος χορηγός του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, του κορυφαίου πολιτιστικού θεσμού ...
Έως το 2028, όλες οι κάρτες πληρωμών θα λάβουν πιστοποίηση Card Eco
Η Mastercard ανακοίνωσε ότι επιταχύνει τις προσπάθειες για την αφαίρεση πλαστικών PVC από τις κάρτες πληρωμών του δικτύου της ...
Άντζελα Γκερέκου
Στην ξεχωριστή εμπειρία ζωής που προσφέρει το ελληνικό καλοκαίρι σε κάθε επισκέπτη, αλλά και στην ανάγκη η Ελλάδα να ...
Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ εξωτερικού εξακολουθούν - και μέσα στην κρίση της πανδημίας- να αποτελούν την αιχμή του δόρατος, στη ...
ΕΟΤ
Την παραίτησή του υπέβαλε σήμερα ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) Σπύρος Αλεξίου (φωτογραφία). Ο κ. Αλεξίου ευχαρίστησε τον Οργανισμό για ...
Δημήτρης Τρυφωνόπουλος
Καθήκοντα Γενικού Γραμματέα στον ΕΟΤ ανέλαβε  ο κ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, παρουσία της Aν. Υπουργού Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού κας  ...
MasterCard
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η MasterCard, επίσημος χορηγός του UEFA Champions League, έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς φιλάθλους από ...
MasterCard
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η MasterCard, επίσημος χορηγός τουUEFA Champions League, έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς φιλάθλους από τα Παιδικά Χωριά SOS να απολαύσουν ...
 
 
Η Ferryscanner, η αγαπημένη πλατφόρμα κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, εν’ όψει της νέας σεζόν, ανακοινώνει τον ταξιδιωτικό απολογισμό της για το 2023, φέρνοντας στην ...
Όσα και αν έχουμε καταφέρει, και είναι πολλά, οι προκλήσεις παραμένουν μπροστά μας καθώς ο αγώνας των γυναικών για ισότητα, ισονομία και δικαιοσύνη ...
Η Υπουργός Τουρισμού κα Κεφαλογιάννη, στο περιθώριο της Διασκέψεως Our Ocean, στην οποία συμμετείχε, είχε διμερείς συναντήσεις με την Υφυπουργό Τουρισμού της Αυστρίας, ...
Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference" (OCC-9). Η Ελλάδα είχε αναλάβει τη φετινή διοργάνωση ...
Η Υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη επισκέφθηκε τη Ρόδο στο πλαίσιο των εργασιών του Φόρουμ: “Ευρωπαϊκός Τουρισμός, Ανθεκτικότητα στην κλιματική κρίση-EU Tourism: Resilience ...
Η «Μεγάλη Βρεταννία» είναι ένα ξενοδοχείο - θεσμός, που έχει συνδέσει το όνομά του με τα υψηλότερα ποιοτικά πρότυπα, κι έγινε συνώνυμο με ...
Με υψηλό ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε, τη Δευτέρα 8 Απριλίου, η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024» στην ...
Μία πενταετία από το 2019, οπότε και πρωτοέγινε γνωστή η μίσθωση από την ξενοδοχειακή εταιρεία «The Margi»του ιστορικού κτιρίου της οδού Ρηγίλλης 18 εκεί όπου στεγάζονταν τα γραφεία της Νέας ...
«Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί σημαντικό κρίκο στην ανάπτυξή της ελληνικής οικονομίας. Μέλημά μας είναι οι εργαζόμενοι του να λαμβάνουν το «μέρισμα» που τους αναλογεί από ...
Η United Airlines επεκτείνει τις καθημερινές εποχικές πτήσεις της από την Αθήνα προς τα αεροδρόμια New York/Newark και Washington D.C  για το 2024, ...
Η RevitUp.direct, το πολυβραβευμένο Revenue Management & Digital Marketing Agency στον ξενοδοχειακό κλάδο, με χαρά ανακοινώνει τη συμμετοχή στο 100% Hotel Show, που ...
Το μέλλον της γυναικείας εκπροσώπησης στην πολιτική, αλλά και τη βελτίωση των θεσμών και μηχανισμών λειτουργίας της Δημοκρατίας  με την ισότιμη συμμετοχή ανεξαρτήτως ...