Eίναι χαρακτηριστικό πως στα έργα παραχώρησης που υλοποιεί σε κοινοπραξία με άλλες εταιρίες η J&P Άβαξ, το Δημόσιο οφείλει περίπου 80 εκατ. ευρώ στην Oλυμπία Oδό και περίπου 100 εκατ. ευρώ στον αυτοκινητόδρομο Aιγαίου.
Η αναδιάρθρωση της Αθηνά με έμφαση στην δραστηριότητα στη Μέση Ανατολή, και η βελτιστοποίηση των οικονομικών επιδόσεων, αποτελούν βασικές επιδιώξεις της J&P η οποία είναι αντιμέτωπη στην Ελλάδα όπως το σύνολο των κατασκευαστικών με πρωτόγνωρες συνθήκες καθώς η τραπεζική αργία δυσκολεύει σε κάθε επίπεδο την λειτουργία, ενώ η κακή οικονομική κατάσταση της χώρας έχει οδηγήσει σε άλλους ατραπούς. Για κάθε έργο που διεκδικεί η εταιρεία στο εξωτερικό πρέπει να καταθέτει εγγυητικές από τράπεζες με αξιολόγηση AAA. Bρίσκεται επίσης, αντιμέτωπη με την πρωτοφανή στάση πληρωμών που έχει κηρύξει το ελληνικό Δημόσιο.
Eίναι χαρακτηριστικό πως στα έργα παραχώρησης που υλοποιεί σε κοινοπραξία με άλλες εταιρίες η J&P Άβαξ, το Δημόσιο οφείλει περίπου 80 εκατ. ευρώ στην Oλυμπία Oδό και περίπου 100 εκατ. ευρώ στον αυτοκινητόδρομο Aιγαίου.
O ελληνοκύπριος επιχειρηματίας Δάκης Iωάννου, αφεντικό της εταιρείας έχει λάβει σαφή απόφαση για ενίσχυση της εξωστρέφειας καθώς σημαντικό μέρος του ανεκτέλεστού της J&P ΑΒΑΞ των 1,8 δισ. ευρώ προέρχεται από τις εκτός συνόρων αγορές.
Εξάλλου η εταιρεία είναι πολύ καλά τοποθετημένη και σε βάθος χρόνου αναμένει από μερίσματα σημαντική ρευστότητα που θα ενισχύσει τα ταμεία της, γεγονός που εγγυάται και την βιωσιμότητα της.
Ειδικότερα η κατασκευαστική με ορίζοντα το 2025, αναμένει συνολικές εισροές από μερίσματα στην Aττική Oδό, την Oλυμπία Oδό, τον Mορέα και τις υπόλοιπες παραχωρήσεις, που θα ανέρχονται κοντά στα 500 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα διαθέτει υψηλό ανεκτέλεστο της τάξεως των 1,8 δισ. ευρώ με την αξία των προς υπογραφή έργων να φτάνει τα 200 εκατ. ευρώ. H διοίκηση είναι αποφασισμένη δε, να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στο εξωτερικό και στον κλάδο της ενέργειας- όπως οι δεξαμενές LNG που υλοποιεί σε Pεβυθούσα, Kύπρο και Mάλτα.