Τα συνολικά έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήλθαν σε 130,5 εκατ. ευρώ, ωστόσο το ποσό αυτό συμπεριλαμβάνεται η κρατική επιδότηση ύψους 50 εκατ. ευρώ.
Καθαρά κέρδη 1,95 εκατ. ευρώ εμφάνισε πέρυσι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρά τη μείωση των εσόδων της κατά 8,78% από τα 82,9 εκατ. ευρώ στα 75,7 εκατ. ευρώ.
Τα συνολικά έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήλθαν σε 130,5 εκατ. ευρώ, ωστόσο το ποσό αυτό συμπεριλαμβάνεται η κρατική επιδότηση ύψους 50 εκατ. ευρώ με τα οποία το κράτος επιδοτεί την εταιρεία για την κάλυψη των ζημιογόνων σιδηροδρομικών δρομολογίων. Ο υπεραστικός σιδηρόδρομος είχε έσοδα 45,2 εκατ. ευρώ, ο προαστιακός 13,7 εκατ.ωευρώ και τα έσοδα από τα εμπορευματικά τρένα διαμορφώθηκαν στα 16 εκατ. ευρώ. Ωστόσο το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας ανέρχεται σε 882 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 863 εκατ. ευρώ αφορούν προς προμηθευτές και συναφείς υποχρεώσεις. Στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται και το θέμα των ενισχύσεων προς την εταιρεία.
Η βελτίωση του οικονομικού αποτελέσματος της εταιρείας, ήταν το αποτέλεσμα της περαιτέρω μείωσης των δαπανών προσωπικού. Το 2013 οι δαπάνες προσωπικού διαμορφώθηκαν στα 27,3 εκατ. ευρώ από 36,8 εκατ. ευρώ το 2012, καταγράφοντας μείωσης 25,6%. Επίσης εκτός από τις περικοπές που έγιναν κατ' εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, το κόστος μειώθηκε και λόγω της αποχώρησης εργαζομένων αφού το σύνολο του προσωπικού από 877 άτομα το 2012, υποχώρησε στα 800 άτομα το 2013. Πέραν των δαπανών του προσωπικού στο εξοδολόγιο της εταιρείας καταγράφονται ακόμη δαπάνες 22 εκατομμυρίων για καύσιμα, 22 εκατ. ευρώ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, 18 εκατομμυρίων για την ενοικίαση του τροχαίου υλικού, 16 εκατομμύρια για τέλη χρήσης του δικτύου και 6,2 εκατ. ευρώ για το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Ζηλιασκόπουλος σημειώνει ότι για τη τρέχουσα χρονιά προτεραιότητα της εταιρείας είναι ο εξορθολογισμός του κόστους που θα προέρθει από την μείωση της δαπάνης για ενέργεια με την αύξηση της ηλεκτροκίνησης αλλά και την αναδιάρθρωση – συγκέντρωση των υπηρεσιών των εμπορευματικών μεταφορών του λεκανοπεδίου στο Θριάσιο. Επίσης ειδική αναφορά κάνει και στην προσπάθεια αύξησης των εμπορευματικών μεταφορών που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες με στοχευμένες δράσεις.