O Όμιλος PSA (Peugeot-Citroen) παρουσίασε το στρατηγικό του πλάνο με τίτλο “Push to Pass” για την περίοδο 2016-2021.
Αναφορικά με τη γκάμα των οχημάτων είναι χαρακτηριστική η φράση που θέτει τον εξής στόχο: «ένα νέο αυτοκίνητο, ανά περιοχή, ανά μάρκα και ανά έτος». Αναμένονται λοιπόν 26 νέα επιβατικά μοντέλα, 8 ελαφρά επαγγελματικά, ενώ είδηση αποτελεί ότι θα κατασκευαστεί ένα pickup ενός τόνου. Παράλληλα ανακοινώθηκαν 7 plug-in υβριδικά μοντέλα και 4 αμιγώς ηλεκτροκίνητα, ενώ υπάρχει και πρόγραμμα για την ανάπτυξη συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων.
Ο γαλλικός Όμιλος θέλει ακόμα να κάνει πιο εμφανή τη διαφοροποίηση ανάμεσα στα μοντέλα της Citroen, της Peugeot και της DS. Το βασικό όραμα του Ομίλου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, είναι μια μεγάλη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αποδοτικότερη, με διάρκεια ζωής στις σχέσεις με τον πελάτη. Βλέπουμε επίσης και το νέο λογότυπο του “Groupe PSA”, το οποίο χαρακτηρίζεται κομψό, ενώ το βαθύ μπλε του χρώμα είναι εμπνευσμένο από την ιστορία του.
περισσότερα στο motori.gr