Η Audi παρουσίαζει μία νέα, περιορισμένης παραγωγής, έκδοση του R8 V10 plus, θέλοντας να τιμήσει το αντίστοιχο αγωνιστικό μοντέλο, το οποίο κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στους αγώνες αντοχής και ειδικά στις 24 Ώρες του Λε Μαν.
του Κώστα Χαριάτη
Η Audi παρουσίαζει μία νέα, περιορισμένης παραγωγής, έκδοση του R8 V10 plus, θέλοντας να τιμήσει το αντίστοιχο αγωνιστικό μοντέλο, το οποίο κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στους αγώνες αντοχής και ειδικά στις 24 Ώρες του Λε Μαν.
Το Audi R8 V10 plus “selection 24h”, όπως και ονομάζεται, χαρακτηρίζεται από την τριχρωμία, η οποία παραπέμπει στο αντίστοιχο GT3 LMS, ενώ διαφοροποιείται από την απλή έκδοση, κυρίως στην εκτενή χρήση ανθρακονήματος σε εμπρός σπόιλερ, καλύμματα καθρεπτών, καπάκι του κινητήρα, πίσω αεροτομή και διαχύτη. Επίσης, διαφορετικές είναι οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Στο εσωτερικό, κυριαρχούν το δέρμα και το αλκαντάρα, οι κατασκευασμένοι από ανθρακόνημα αεραγωγοί, ενώ δε λείπει η αριθμημένη πλακέτα από το 1 έως το 24, για κάθε ένα από τα περιορισμένης παραγωγής μοντέλα.
Σε ότι αφορά τον κινητήρα, η συλλεκτική έκδοση του R8 μοιράζεται το V10 ατμοσφαιρικό σύνολο των 5,2 λίτρων, απόδοσης 610 ίππων και 57,1 χλγμ. ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. Η ισχύς μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων S tronic. Το Audi R8 V10 plus “selection 24h” θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια του 24ωρου αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ, με την τιμή του να ξεκινά στην γερμανική αγορά από τις 229.000 ευρώ.
www.motori.gr