Επτά δεκαετίες συμπληρώνονται από την κατασκευή του πρώτου Volkswagen Beetle, ενός μοντέλου ορόσημου όχι μόνο για τη γερμανική εταιρία αλλά για ολόκληρη την ιστορία της αυτοκίνησης.
Ήταν το 1945 λοιπόν όταν το Volkswagen Type 1 κύλισε από τη γραμμή παραγωγής. Λόγω των ελλείψεων που υπήρχαν και των περιορισμένων δυνατοτήτων η παραγωγή του την πρώτη χρονιά δε ξεπέρασε τα 55 οχήματα.
Το εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ όπου γίνονταν η συναρμολόγηση του, εν καιρώ πολέμου χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων από την αμυντική βιομηχανία της Γερμανίας. Στις 11 Απριλίου του 1945 κατελήφθη από τα στρατεύματα των Η.Π.Α, ενώ τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς η βρετανική στρατιωτική κυβέρνηση ανέλαβε την ηγεσία του, έχοντας στη δούλεψη της εργατικό δυναμικό 6.000 ατόμων.
Το διάστημα από το 1946-1947 η παραγωγή βρίσκονταν κολλημένη στα 1.000 οχήματα. Οι Βρετανοί δίνοντας προσοχή στην ποιότητα κατασκευής, στην εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών, κατάφεραν την έναρξη των εξαγωγών τον Οκτώβριο του 1947 και τη δημιουργία ενός δικτύου αντιπροσώπων στη Γερμανία το 1948.
Όταν τα ινία της εταιρίας πέρασαν σε γερμανικά χέρια τον Οκτώβριο του 1949, ήταν σε θέση να αναδειχτεί σε ένα οικονομικό θαύμα της τότε Γερμανίας. Οι τίτλοι τέλους στην παραγωγή του Beetle έπεσαν τον Ιούλιο του 2003 στο Μεξικό, ενώ με πάνω από 21 εκατομμύρια πωλήσεις ο θρυλικός Σκαραβαίος είναι το πιο αναγνωρίσιμο αυτοκίνητο σε όλο τον κόσμο.
πηγή: www.motori.gr